Συμβουλές

5 βήματα για ένα πιο υγιεινό τρόπο ζωής

Ο καλύτερος τρόπος για να χάσεις βάρος και να διατηρήσεις την απώλεια, είναι να αποκτήσεις σταδιακά πιο υγιεινές συνήθειες!

Αν ακολουθήσεις μία δίαιτα με λίγες θερμίδες το πιο πιθανό είναι ότι θα χάσεις βάρος, για να μπορέσεις όμως να διατηρήσεις την απώλεια του βάρους θα πρέπει να έχεις κάποιες "καλές" συνήθειες σε όλη σου τη ζωή.

Ανάλογα με τις συνήθειες που ήδη έχεις, μπορείς να δοκιμάσεις αν βάλεις στη ζωή σου τις παρακάτω 5 υγιεινές συνήθειες.

1. Βάλε την άσκηση στη ζωή σου

Η τακτική φυσική δραστηριότητα θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος, να διατηρήσεις την απώλεια και να νιώθεις καλύτερα.

Αυτό που θα σου πρότεινα είναι να βρεις δραστηριότητες που σε ευχαριστούν και σε χαλαρώνουν και να τις εντάξεις στην καθημερινότητά σου. Αν κάτι σου αρέσει θα το συνεχίσεις και μετά από λίγο καιρό θα γίνει απαραίτητο κομμάτι της ζωής σου.

Ένας άντρας και μία γυναίκα τρέχουν στο πάρκο

2. Κατανάλωνε καθημερινά φρούτα & λαχανικά

Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και η κατανάλωσή τους θα σε βοηθήσει να έχεις καλύτερη υγεία.

Το καλό όμως όταν τρως καθημερινά φρούτα και λαχανικά, είναι ότι χωρίς καν να προσπαθήσεις, τρώγοντας περισσότερα φρούτα/λαχανικά θα τρως λιγότερο από άλλα τρόφιμα με μικρότερη θρεπτική αξία, όπως διάφορα γλυκά και αλμυρά σνακ.

Χάρτινη τσάντα με φρούτα και λαχανικά

3. Πίνε νερό

Όταν είσαι σωστά ενυδατωμένος/η βοηθάς το σώμα σου και το μεταβολισμό σου να λειτουργεί σωστά.

Όπως με τα περισσότερα πράγματα στη ζωή έτσι και στη διατροφή, ακόμα και το νερό θέλει μέτρο.

Ο καλύτερος τρόπος για να γνωρίζεις αν πίνεις αρκετό νερό είναι να κοιτάς τα ούρα σου. Το επιθυμητό είναι να έχουν ανοιχτό κίτρινο χρώμα. Αν είναι σκούρα έχεις αφυδατωθεί, αν είναι διάφανα πίνεις περισσότερο νερό από όσο χρειάζεσαι.

Γυναίκα που πίνει νερό

4. Διαχειρίσου το στρες

Το στρες είναι ικανό να σαμποτάρει την προσπάθεια σου να τρέφεσαι υγιεινά και να χάσεις βάρος. Μπορεί να έχει συμβεί και σε εσένα, όπως σε πολύ κόσμο, να τα πηγαίνεις τόσο καλά με το πρόγραμμα διατροφής σου μέχρι που κάτι θα σε αγχώσει.

Αρκετοί άνθρωποι όταν αγχώνονται προσπαθούν να νιώσουν καλύτερα τρώγοντας τρόφιμα με πολλά λιπαρά, ζάχαρη ή/και αλάτι. Υπάρχουν βέβαια και κάποιο άνθρωποι που δεν μπορούν να φάνε όταν έχουν έντονο στρες.

Η συμβουλή που θα σου έδινα για όταν έχεις στρες, είναι να προσπαθήσεις να βρεις τι πραγματικά σε χαλαρώνει και να κάνεις αυτό όταν νιώθεις ότι είσαι πολύ κουρασμένος/η ή αγχωμένος/η.  

Άντρας που είναι ξαπλωμένος στο πάτωμα με τα χέρια πίσω από το κεφάλι

5. Φρόντισε το εαυτό σου

Ένα μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλοί άνθρωποι τη σημερινή εποχή είναι ότι δεν έχουν χρόνο για τον εαυτό τους. 

Ακόμα όμως και αν ακούγεται πολυτέλεια, πρέπει όλοι να βρίσκουμε χρόνο για τον εαυτό μας. Όταν είμαστε εμείς καλά μπορούμε να είμαστε καλύτεροι με τους ανθρώπους γύρω μας και φυσικά θα είναι πιο εύκολο να ακολουθήσουμε το πρόγραμμα διατροφής μας.

Γυναίκα με πετσέτα στα μαλλιά και μάσκα προσώπου