• 2721097371
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Blog

Γλυκοπατάτες, μπρόκολο και σαρδέλες στη φριτέζα αέρος

Ένα γεύμα που μας δίνει ω-3 λιπαρά για γερή καρδιά και δυνατό ανοσοποιητικό, όπως επίσης φυτικές ίνες για καλή λειτουργεία του εντέρου.

Οι γλυκοπατάτες, αν και ...γλυκές, έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, οπότε είναι μία καλή επιλογή για όταν χρειάζεται να προσέχουμε το σάκχαρό μας.

Για καλό έλεγχο του σακχάρου χρειάζεται βέβαια να καταναλώνουμε την κατάλληλη ποσότητα σε γλυκοπατάτες ανάλογα με τις ανάγκες του σώματός μας και το πόσο δραστήριοι είμαστε.

Οδηγίες

  • Κόβουμε τις γλυκοπατάτες σε ροδέλες ή σαν τις τηγανιτές και το μπρόκολο σε μικρά κομμάτια.
  • Σε ένα μπολ ανακατεύουμε τις γλυκοπατάτες και το μπρόκολο με 1 κ.σούπας ελαιόλαδο και αλάτι (ανάλογα το πόσο θέλουμε).
  • Αλατίζουμε τις σαρδέλες ανάλογα με το πόσο αλάτι θέλουμε.
  • Ψήνουμε τις γλυκοπατάτες και τις σαρδέλες στη φριτέζα αέρος στους 180οC για 15 περίπου λεπτά, ανάλογα το μέγεθός τους.
  • Ψήνουμε το μπρόκολο  για 3 λεπτά στους 170οC (δεν το ψήνουμε πολύ για να είναι πιο θρεπτικό). 
  • Σερβίρουμε στο πιάτο μας το φαγητό και περιχύνουμε από πάνω τη σος μουστάρδας.


Για τη σος μουστάρδας

Ανακατεύουμε σε ένα φλιτζάνι:
  • 1 κ.σούπας μουστάρδα
  • 1 κ.σούπας χυμό λεμονιού
  • 2 κ.σούπας χυμό πορτοκαλιού
  • 2 πρέζες θυμάρι
  • 1 κ. σούπας ελαιόλαδο

Καλή απόλαυση!

Οι ποσότητες της μερίδας εξαρτώνται από τις ανάγκες μας. Αν θέλουμε μπορούμε να φτιάξουμε μεγαλύτερη ποσότητα από της σος μουστάρδας για το πιάτο μας.