• 2721097371
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Blog

Ένα γεύμα πλούσιο σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας (~35 γρ. στη μερίδα), λίγα κορεσμένα λιπαρά και και λίγους υδατάνθρακες (~ 6 γρ. στη μερίδα). Μπορείτε να το καταναλώσετε στα πλαίσια μίας δίαιτας χαμηλών υδατανθράκων και είναι μία καλή εναλλακτική από τον έτοιμο γύρο αν έχετε αυξημένη χοληστερόλη (ακόμα και ο γύρος κοτόπουλο απ' έξω συνήθως έχει πολλά κορεσμένα λιπαρά γιατί περιέχει και την πέτσα).


 Είναι γνωστό ότι οι διατροφικές μας συνήθειες μπορούν να επηρεάσουν την ψυχική μας υγεία. Για παράδειγμα, υπάρχουν μελέτες όπου έχει φανεί ότι η δυτικού τύπου δίαιτα (πλούσια σε ζωικά λίπη και πρόσθετα σάκχαρα)  σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης κατάθλιψης.


Και όμως το ποπ-κορν μπορεί να είναι πολύ υγιεινό!

Αν το φτιάξουμε με λίγο ελαιόλαδο αντί για βούτυρο και περιορίσουμε το αλάτι θα έχουμε ένα θρεπτικό σνακ.

Ένας εύκολος τρόπος να φτιάξουμε ποπ-κορν στα γρήγορα (και να μη λερώσουμε πολλά σκεύη) είναι στα μικροκυματα.


Αν είσαστε τυχεροί και βρείτε φρέσκα άγρια βατόμουρα αυτή την εποχή απολαύστε τα! Μόνα τους, σε γιαούρτι, στα δημητριακά, σε smoothies ή όπως αλλιώς θέλετε.

Και αν βρείτε πολλά, μπορείτε να τα αποθηκεύσετε στην κατάψυξη για μελλοντική χρήση.