• 2721097371
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Blog

Τον τελευταίο καιρό όλο και περισσότεροι άνθρωποι στρέφονται προς τη χορτοφαγική διατροφή. Τί γίνεται όμως στην περίπτωση που μία γυναίκα θέλει να ακολουθήσει χορτοφαγική διατροφή στην εγκυμοσύνη και στο θηλασμό; Παρακάτω μπορείς να διαβάσεις αναλυτικά τα συμπεράσματα από την σχετική ομιλία της Πηνελόπης Δουβόγιαννη στο 15ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διατροφής & Διαιτολογίας.


Μπορεί η ιδέα της διαλειμματικής νηστείας να είναι λίγο ριζοσπαστική με βάση τα όσα μέχρι σήμερα συστήνουμε για την απώλεια βάρους, δεν μπορούμε όμως να αγνοήσουμε  τα αποτελέσματα από τις μελέτες που έχουν γίνει και δείχνουν ότι είναι ένας ασφαλές και αποτελεσματικός τρόπος απώλειας βάρους.


Όλο και περισσότερες έρευνες αναδεικνύουν ότι εκτός από το τί τρώμε, η ώρα που καταναλώνουμε τα γεύματα μέσα στην ημέρα διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην απώλεια βάρους. 


Αν και η σχέση ανάμεσα στη διατροφή και τη γονιμότητα δεν είναι ακόμα ξεκάθαρη, τα τελευταία χρόνια έχει γίνει μεγάλη πρόοδος σε ό,τι αφορά τις γνώσεις μας στον τομέα αυτό.